Chór

16.06.2020

Drodzy uczniowie, bardzo proszę o nagrania utworu „Adiemus” w formie wideo.Nagrania proszę
przesyłać drogą mailową.
Zespół Instrumentalny 2
Drodzy uczniowie, proszę wciąż przesyłać filmy z nagraniami swoich partii orkiestrowych do utworu
Mafia 2 Theme. Nagrania proszę przesyłać na maila.
Zespół Instrumentany 1
Drodzy uczniowie,
przygotowałam dla Was test z wiedzy na temat orkiestry. Test posiada pytania jednokrotnego
wyboru, ale także wielokrotnego wybory. Test będzie aktywny od wtorku (16.06.2020) do piątku
(19.05.2020). Test NIE JEST na ocenę, ale na początku roku wspominałam, że test się odbędzie. To
jest właśnie ta chwila. Potraktujcie go jako zabawę! Powodzenia:
Link do testu:
https://www.testportal.pl/test.html?t=KLZHjVk9sCPF
Pozdrawiam

26.05.2020 r.

Drodzy uczniowie, bardzo proszę w dalszym ciągu o przesyłanie utworu „Adiemus”. Proszę wrócić uwagę na wymowę tekstu oraz dykcję. Nagrania proszę przesłać do 30.05.2020

20.05.2020 r.

Drodzy uczniowie, bardzo dziękuję za rzetelne przygotowanie utworu Erica Whitacre – Seal Lullaby.
Kolejnym zadaniem będzie przypomnienie sobie i nagranie utworu Karla Jenkinsa – Adiemus.
Nagrania oraz nuty zostaną rozesłane do Was drogą mailową.
Bardzo proszę o przesłanie nagrań do 25.05.2020

Pozdrawiam serdecznie

11.05.2020 r.

Drodzy uczniowie,
bardzo proszę o nagranie fragmenty od 51 taktu do końca w utworze Eric Whitacre – Seal Lullaby. Bardzo proszę o przesłanie nagrań do 16.05.2020

za nadesłane nagrania serdecznie dziękuję
Pozdrawiam

8 maja 2020 r.

Drodzy uczniowie, przesyłam Wam tłumaczenie tekstu do utworu Eric Whitacre – Seal Lullaby.

Oh! hush thee, my baby, the night is behind us,
And black are the waters that sparkled so green.
The moon, o’er the combers, looks downward to find us
At rest in the hollows that rustle between.

Where billow meets billow, then soft be thy pillow;
Ah, weary wee flipperling, curl at thy ease!
The storm shall not wake thee, nor shark overtake thee,
Asleep in the arms of the slow-swinging seas.


  Where billow meets billow, then soft be thy pillow;
Ah, weary wee flipperling, curl at thy ease!
The storm shall not wake thee, nor shark overtake thee,
Asleep in the arms of the slow-swinging seas.
Oh, cichutko, me dziecię, noc za nami,
A czarne są wody, co lśniły zielenią.
Księżyc, ponad każdą falą, spogląda za nami,
Spoczywającymi spowici szumiącą otchłanią.


Jak fale spienione, tak miękka niech będzie poduszka twa,
Ah, zmęczone dzieciątko skulone w spokoju twym kojącym.
Ni burza cię nie zbudzi, ni rekin nie dosięga,
Dzieciątko śpiące morza ramion objęciu spokojnie kołyszącym.

Jak fale spienione, tak miękka niech będzie poduszka twa,
Ah, zmęczone dzieciątko skulone w spokoju twym kojącym.
Ni burza cię nie zbudzi, ni rekin nie dosięga,
Dzieciątko śpiące morza ramion objęciu spokojnie kołyszącym.

4.05.2020 r.

Drodzy uczniowie, bardzo dziękuję za stały kontakt mailowy oraz nadesłane do mnie nagrania. Bardzo się cieszę, że współpraca z Wami przebiega pomyślnie.
Kolejnym zadaniem będzie nagranie kolejnego fragmentu utworu: Eric Whitacre – Seal Lullaby

Poproszę od 32 – 49 taktu.
Bardzo proszę wysłać mi nagrania do 11.05.2020

Na zaległe nagrania poprzedniego fragmentu (do 31 taktu) czekam do 9.05.2020.

30.04.2020 r.

Drodzy uczniowie,
poniżej podaje link do nagrania utworu, który teraz robimy na zajęciach. Wciąż czekam na Wasze nagrania fragmentu od początku do 31 taktu włącznie. Bardzo proszę, aby wysłać mi nagrania najpóźniej do końca przyszłego tygodnia (9.05.2020), abyśmy mogli zacząć pracować nad następnym fragmentem utworu.

Link do nagrania:

https://www.youtube.com/watch?v=w8WMrjIjO6k

9.04.2020 r.

Drodzy uczniowie, poniżej przesyłam zadania dotyczące nowego utworu na chór.

ERIC WHITACRE – SEAL LULLABY – Nuty do utworu prześlę drogą elektroniczną.

1. Proszę zapoznać się z tekstem, każdy głos ma podpisany tekst fonetycznie. Wyrazy, które czyta się tak samo jak się je pisze nie są podpisane fonetycznie. Tylko słowa, które mają inną wymowę.
2. W załączniku (mailu) wysłałam link do nagrania na YouTube  – gdzie wykonuje ten utwór chór żeński
3. Proszę o wstępne rozczytanie swojego głosu. (linii melodycznej)
4. Po Świętach wyślę nagrania każdego głosu oraz tutti dla ułatwienia nauki, podobnie jak z Double Trouble
5. W sprawie nagrań, które będą do mnie wysyłane skontaktuję się po Świętach drogą mailową, do tej pory proszę, żeby wszyscy umieli wypowiedzieć tekst w rytmie.

Dziękuję i życzę miłych Świąt.

Martyna Drabczyńska

27.03.2020 r.

Nauczenie się wraz z nagraniem, (które uczniowie otrzymali drogą mailową) utworu „Double Trouble”. Nuty uczniowie otrzymali od nauczyciela. W razie ich braku, proszę się skontaktować z prowadzącym zajęcia, który wyśle nuty mailem pod wskazany adres.   Kolejnym krokiem jest zaśpiewanie partii swojego głosu do nagrania, które danego głosu nie zawiera tj. Głos 1 śpiewa z nagraniem, które zawiera tylko 2 i 3 głos. Głos 2 śpiewa z nagraniem, które zawiera 1 i 3 głos. Itp. Kiedy uczniowie będą gotowi, nagrywają swoją wersję i wysyłają na maila do nauczyciela.